14 juni 2009

lite nytt under solen

Här kommer lite av det senaste. Den översta färdigställde jag faktiskt idag. Det var faktiskt lite svårt att komma på vilka 5 delar av barndomen (med anknytning till min storasyster) som jag skulle ta upp. Kommer mest ihåg vad jag och min lillebror gjorde, inte så mycket om vad jag och min syster gjorde. Men det fanns ändå några delar som var självklara och sen kom jag på resten efter litet tänkande (kan vara bra att ägna sig åt ibland) =)




Kortet är gjort med bland annat några av de allra första papprena som jag köpte när jag började med denna hobby. Kul att man faktiskt kan få användning av sådant man aldrig har lyckats använda. Ökar jju hoppet lite för mycket utav det andra som jag har... Söta stämplen kommer från the Greeting farm.

0 kommentarer: