20 juni 2009

Glad midsommar!

Nu känns det som att det verkligen är sommar, för nu har vi börjat äta nypotatis och jordgubbar här, mums!

Här kommer även ett somrigt kort, som jag började på pysselträffen förra måndagen. Nu äntligen är jag färdig med det. Det har bättrats på i flera steg, men nu får jag ändå anse det som färdigt! Det är dessutom gjort till scrapgalens månadsutmaning, som gick ut på att lifta denna fina LO och i temat "sommarlov".



Jag har även hakat på svensk scrapbookings midsommarcrop, och där har jag hittills scrappat efter denna skiss.



Och jag har även bara scrappat för skojs skull (ja, det stämmer!). Jag har gjort en egen utmaningsburk där sambon min drog två lappar: måla med akryl och sy sömmar. Detta blev resultatet. (ps. det är gamla foton som har legat länge och väntat på att få scrappas och ett utav mina äldsta papper, så jag är extra stolt över att jag fick denna gjord).

0 kommentarer: