14 februari 2009

tro mig eller ej

Men jag har faktiskt uppdaterat denna bloggen fler gånger. Det enda är att det bara skett i mitt huvud... Jag tror jag har mina prioriteringar fel.
Men här kommer det jag gjort hittills, förutom något kort som kommer. Jag hoppas att jag kommer fortsätta scrappa, för det är faktiskt himla kul och det känns som att det blir mer resultat utav det.

Jag har haft min första scraprelaterade dröm. Den handlade om att jag läste en tidning, "Stay at home" som handlade om flera olika altrade tavlor, hur de hade gjorts och hur de såg ut i hemmen. tänk om det fanns en sådan tidning, den hade jag behövt titta i för jag har tre tavlor som väntar på innehåll+ en almanacka som jag tänkt piffa till med papper och foton.. Men de blir inte riktigt gjorda, blir lite skraj för att göra saker som ska sitta på väggen och som inte bara jag utan även sambon ska vara nöjd med... Men får väl göra något enkelt stilrent, det borde kanske funka...







0 kommentarer: