14 februari 2009

Fotografering ♥



Jag har alltid älskat att fotografera och en gång i livet var det min dröm att det skulle bli det jag jobbade med. Den drömmen har ändrats, men jag gick hur som helst estetlinjen med inriktning bild och form med vidare inriktning media. Så jag har kunnat fotografera med nästan allt vad det inneburit. Men jag har glömt bort det med tiden, då jag inte har fotot med systemkamera på länge. Jag har turen att ha en sambo med samma intresse och som har gett mig möjligheten att få ta över en digital systemkamera. Men jag har tyckt att det har varit svårt att lära mig alla inställningar. Så jag bestämde mig för att delta i WoopsieDaisy-Mikaelas fotokurs. Den har precis dragit igång. Den är väldigt pedagogisk och bra, jag fattar igen!

Så nu kan jag nog börja på med det som jag har haft som tanke med denna blogg från början, att den skulle innehålla lite foton också. Så kul!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt att du fått liv i din blogg igen, jag har saknat att titta in här för att se vad som händer hos dig.
Kram