31 augusti 2008

Kreativ loppis i lund

Där var jag idag och fyndade och fick massor av inspiration! Vissa saker är jag väl mer eller mindre nöjd med, men det är ju alltid utmanande att använda saker som man normalt inte skapar med.
Jag måste tipsa om Änglahus, hennes kort såg jag idag och de var verkligen såå fina och inspirerande! Har själv fått 2 1/2 kort gjorda idag (ett gjorde jag iofs imorse innan jag jag åkte iväg till loppisen, men ändå!). Härligt att kreativiteten har kommit tillbaka, synd bara att skolan börjar igen på tisdag... Känner mig inte alls laddad inför det... Men det får gå, helt enkelt.
Här kommer några foton på det jag fyndade idag och nedanför det de två korten som jag gjort (som både har färger som jag inte brukar ha. Men kan tydligen använda dem ändå =) ).







0 kommentarer: