27 augusti 2008

Gosh!

Så länge sen! Så känns det som iaf, och jag är ju inte heller den som updaterar varje dag precis. Jag borde bättra mig. Fårse om jag lyder.

Jag har blivit mor till en liten groda! Och den var mycket större än vad jag trodde att den skulle va! En cuttelbug har min kärlek gett mig och jag är honom evigt tacksam. Den är ju såå kul! Har redan skaffat mig tre alfabet. Beställde två (Chemistry & Dragonfly från quickutz) nästan direkt från ebay och det tredje (Moonlight) köpte jag på jphobby i Malmö. Såå fina och kul att ha! (De två från Ebay anlände idag så har inte hunnit leka med dem så mycket än).

För tillfället håller jag på att göra om i min pysselvrå, så det ser sig inte riktigt sig likt här.. Håller på att försöka borra i betong för att få upp bla en hylla, men det går inte så bra... Jag hoppas att det kan bli klart innan helgen.

Här kommer det senaste kortet jag gjort iaf. Stämpeln är köpt i London (där jag förövrigt har befunnit mig i några dar sen sist, börjar redan bli ett tag sen... Får uppdatera med bilder någon gång snart). Pappret är nytt och beställt från amerika, men det finns säkert i Sverige nånstans nu... Texten är skriven med moonlight =) (Ursäkta den rätt usla scanningen, det blåa pappret är inte så där suddigt egentligen).

0 kommentarer: