21 mars 2008

Påskigt - för en gångs skull

För första gången i mitt liv har jag skickat iväg påskkort och jag tror att det är första gången jag har gjort några också (det är i så fall någon gång när man var liten). Men här kommer två kort iaf. Blev inga fler för jag blev sen på det att få dem gjorda och jag borde ha skrivit på ett arbete istället när jag gjorde dem. Men jag fick dem gjorda (snabbt och smidigt) och arbetet är klart också så ingen skada skedd.
Det första är målade stämpelmotiv (från Lotta R). Inget avancerat direkt... Det andra har ett nålfiltat ägg, som jag lite snabbt fixade, så blev inte så som jag nog hade velat, men men. Jag är nöjd och det känns bra att ha fått dem gjorda.
Scrapelsen är med lillasystern på. Gjord med ett månadspaket beställt från det förlovade landet (USA). Tufft att det gick! =) Roligt med lite mer speciella saker och sådant man själv inte bestämmer för att köpa. Paketet är beställt från sweet spuds och det innehöll mycket härligt.





0 kommentarer: